8 aylık bebeğim 1 aydır geceleri sürekli uyanıyor ve ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleşmiyor sallıyorum uyumuyor yine ağlıyor emerek uyuyor bazen onda da yatağa koyduğum an ağlıyor önceleri böyle değildi gece kalkar 2 defa emer uyurdu şimdi neden böyle oldu anlayamıyorum.Dişde 3 tane çıkardı bakıyorum ama yeni kabartı vs yok Sebebi ne olabilir Çok ağlıyor uyutsam bile çok uyumuyor geceleri nerdeyse saat başı uyanıyor artık ben de uykusuzluktan sersem gibi oldum çözüm bulabilen var mı😔Acaba memeye bağımlı mı oldu ne yapmam gerekiyor siz nasıl çözüm buldunuz anneler