Pandannesi ben de yeni dogum yaptim 20 gün oldu bebeğim iriydi, doğumdan 1 hafta sonra başladı vajinamda doluluk var görünüyor aynada bakınca bir organ sarkmış durumda ,henüz muayene olmadım ama doktorum mesanen toparlar daha vakti var endişelenme yazmış. Yürürken baskı var uzun süre ayakta durunca çıkacak gibi ağrıyor bu gerçekten toparlanır mi? Geçiyor mu o görüntü yukarı çıkıyor mu sarkan organ?