Aslannalp ben de herşeyin organiğini almaya çalışıyorum organik pirinç, mercimek, un vs.. ama ilk kızım 15 yaşında o zaman böyle organik furyası yoktu mutfakta ne varsa ondan çorba yapardım kızıma, son yılların modası oldu bu organik gıda meselesi, aslında işin içinde para var tabii tam bir sektör. İlk kızımda cicibebe de yedirdim o zamanlar dr önerisiyle veriliyordu, şimdi sanki zehir veriyosun gibi tepkiler geliyor. Çokta abartmaya gerek yok eskiden hiç sağlıklı insan çıkmaması lazım bu kadar değişime. Biraz kendi mantığımızı kullanmamız gerek. 15 sene önce avakado da yoktu mesela şimdi dünyanın en sağlıklı meyvesi yemezsen olmaz gibi lanse ediliyor neden? Çünkü israil üretiyor ve dünyaya satıyor, arka taraflarda hep para dönüyor.