Mom9 oğlum yasinda emekledi ,aha tamam dedim yakındır yürümesi. Nerdeeeeeeeeeeee
14.5 aylıkken bir iki adim atti.tamam bu sefer yakındır dedim. Yine bekle Allah bekle 😄 1 ay daha bekledim..yampili yumpili yürüdü. 16.5 aylıkken yürüdü tam anlamıyla diyebilirim. Az kaldi bence sizinde