Ravzam30 canım benim kızım da epey saçlı doğdu, 4 aylık falandı sanırım kestik bizde. Şuan uzadı baya, kökü onlarda illaki uzuyor. Bizde döküldüğü için kestik, yastığı battaniyesi üstü başı yüzü hep saç oluyordu. Zor kiyabildim ama napalim agzina kaçıp yutmasindan iyidir. Takma kafana yani sağlık olsun uzuyor sonuçta.