Kızlar selam. Kızım 4 ay 27 günlük. 2 hafta önce çenesinde ve yanaklarinda artı gıdısında kızarıklık olmuştu şimdi bayağı kurudu pul pul dökülüyor. Ilk egzemadan şüphendim. Ama diştende olur dediler (diş belirtileri var) Fakat az evvel yıkadıktan sonra göğsünde ve karnının belli yerlerinde nokta nokta kızarıklık gördüm. Ek gida vermiyorum,doğduğu günden beri aynı sampuan bebek losyonu ve deterjan kullanıyorum. Fark eder mi , sonradan da tepki gösterir mi ? Bu nedir bilginiz var mi ? Bu arada sali kontrol var ama gidene kadar aydınlanmak istedim💫🌻