ArasEgeninAnnesi Kızlar ben henüz dogum yapmadım bir arkadasım bana galactago isimli anne sütü artırıcı onerdi kullanan varmı acaba
Dytanne ArasEgeninAnnesi bi arkadaşım kullanmıştı ve çok arttırdığını söylemişti. Ben kullandım faydasını göremedim malesef 🤷🏼♀️ Bu süt olayı gaz olayı kişiden kişiye çok net bir şekilde değişen şeyler. Deneyip bulmak lazım 👍🏻
Yeliz ArasEgeninAnnesi anne sütünün artması için bol bol saat tutmadan emzirmen lazım. Bide günde enaz 3 lt su içmen gerekiyor.
Rabia88 Ben kullanmadim ama gerek de görmedim rızkı veren Allah eğer içecek sutu varsa içer yoksa sutunuz olsa bile emmeyen bebekler çok fazla sahip verseniz de bı sure sonra emmedigi için kesilir olumlu düşünün yeteceğine inanın kendinizi şimdiden gelmezse diye sartlamayin bol bol su şekersiz komposto patates tavuk bulgur ve petibor bisküvi bende süt verimini arttırıyor
CansuAlbayram Humana stil tea 👍🏻 Sezaryen oldum ben, verilen tarihten 4 gün önce içmeye başlamıştım. İlk gün bile sütüm vardı çok şükür.
Pinardefne ArasEgeninAnnesi cnm ben kullanıyorum baya bir artış gösterdi hergün kullanmıyorum yinede baya bir artış var tek gögüs emzirdigim için alma ihtiyacı duydum sadece emziriyorum bebegimi
Leyla Bende kullanıyorum canım etkisi oldh gibi bnde. Ben rezene kimyon anason isirgan otu karışımı içiyorum 3 4 kupa da oda faydali. Onum disinda su içiyorum 3 lt. Tum bunlara ragmen mamada vermek zorunda kalıyorum