Kutay09 Arkadaşlar merhaba, bu şurubu kullanarak memnun kalan var mı acaba? Tadı biraz kötü vermekte zorlaniyorum oğluma , teşekkürler
Lyla07 Kutay09 benim kızım 1 aylıkken vermişti doktorumuz gaz sorununu tamamen çözdü ve de bağırsaklarını düzenli çalıştırdı biz baya memnun kaldık yani ☺️ Ama burda okumuştum bazı kişiler hiç etkili olmadı yazmıştı kişiden kişiye değişiyor işte denemek lazım.
Ogullarinaasikanne Kutay09 bizde biogaia ile birlikte kullandik memnun kalmıştım hatta uykusuz diye doktorumuz tekrar onu önerdi
as_cn Kutay09 ben de kızıma 2.ayindan beri kullaniyorum. Doktorumuz hicbir yan etkisi vs yok 6.aya kadar bile kullanabilirsin rahatlikla dedi. Tek versem şapur şupur yiyor kızım ama bazen de mamasına katıyorum ben. Cok guzel gazinı cikariyor.. 5 aylik olacagiz hala kullaniyorum.
Lyla07 Kutay09 tadı kötü değil yaa ben bakmıştım nötr bi tat var. Benim kızım çok seviyordu şapur şupur içiyordu o böyle içince bende merak edip bakmıştım tadına 😁 mamaya katılarak verilir mi bilmiyorum isterseniz reçetesine bir bakın yada doktorunuza sorunuz daha iyi olur 👌
Cagininannesinilay Bizimki cop cop yutuyo ama 1. Ayda vermeye başlamıştır 3aydir kullanıyoruz. Bizi de rahatlattı ama gelmedi gaz gecmiyo. Atak haftalarında rahat uyutuyor dedi dayım da yeğenlerime kullanmiş çocuktan çocuğa değişiyor bence.
Kutay09 as_cn colex değil mi? Ben de tadına baktım baya kötü oğlumun da midesi bulanıyor gibi oluyor,ama yorumlarda kimse bundan bahsetmemiş:) kapağında sodyum klorür vardı dimi
as_cn Kutay09 evet evet colex. Dereotu yagi ile kimyon yagi var cogunlukta aslinda evet tadi cok guzel degil ama kotu de degil. Mamanin icinde baskın olmuyor.
Sirius-10 Benimki de aksine tadına bayılıyor şapur şükür içiyo valla 1 aylıktan beri kullanıyoruz nerdeyse 3ay oldu bırakmayı da düşünmüyorum 6 aya kadar.. çok faydasını gördük