4 buçuk aylık bebeğim var 1 aydan uzun süredir ellerini ağzına götürmeye parmak emmeye başlamıştı.Oral dönem normaldir vs denildi ama son 1-2 haftadır salyamız aşırı aşırı arttı yani önlük yetiştiremiyorum 2 kat takıyorum yine alta geçiyor kusar gibi tükürük atıyor çocuğum bu aralar da sinirli biraz ellerini ısırıp ağlıyor eskisi gibi merakla ve huzurla emmiyor parmağını hırsla tüm elini sokmaya çalışıyor ağzına.Diş kaşıyıcı aldım ama istediği gibi ağzına sokamadığı için daha çok hırslandı.Bugün ufak bi kriz atlattık resmen katıldı ağlamaktan.Parmağımla damaklarını kaşıyınca susuyodu biraz çekince tekrar başlıyodu ağrısı vardır diye calpol verdim sonra uyuttum zar zor.2 gün önce de su gibi ishal olmuştu.Bunlar diş belirtisi mi ?? Öyle ise ne zaman çıkar bu dişler yıldık artık 😞😞 bebişkomun tüm neşesi gidiyor