Humakusum Kızlar doğru emzirme nasıl olmalı 2,5 aylık olucaz tekrar yara oldu göğüslerim kabuk kabuk ve emzirirkn çok acıyor bugun ebe kahverengi kısmın hepsini alıcak dedi ama beceremiyorum bi türlü girmiyo az bişey giriyo geri öğürür gibi olup çıkarıyor ☹️
1prensesannesi Humakusum benim kizim 3ayi bitecek nerdeyse hala ememiyor doğru düzgün 😅 çok çektim bu yaralardan şükür buna fazla değil
Sekerlik14 Humakusum göğüs ucu silikonuyla emzir o arada Garmaston krem al kullan ben öyle atlattım yaraları . Zamanla tamamını almayı öğreniyor bebek.
Muradiye Humakusum hepsini alamıyorlarki küçüçük agızları var zaten ben silikonla emziriyorum tek gögsümün ucunu turamamıştı oda gögsümde davul gibi oldu o zamandan bu zamana silikonla emziriyorum bi deneyin derim geçmiş olsun kremi devamlı sürün
1prensesannesi Humakusum ben ne kadar ugrassam o istediği gibi emiyor ben alıştım artık göğüslerim de alıştı 😂
Humakusum Sekerlik14 baştan hepsini alıyodu bizimki sonradan yine böyle ucuna döndü biberon kullanıyoruz mama takviyesinde ondan mı acaba bilemedim🙄
Lavitaebella Humakusum doğru emerse göğsünüz acımaz ilk tuttuğu an hariç. Bebeklerde dudak veya dil bağı olabiliyormuş doğru emmesine engel olan. Ve göğsünüzün yara olmasına sebep oluyordur belki,bir bakın derim.
Regen Humakusum biberon mama reddi yapar.mama için Enjektör kullanmalısınız. O zaman daha iyi emecektir.
EbZeyAh Humakusum benim.bebeğim de emzik almaya başladıktan sonra memeyi kavrama yeteneğini kaybetti emzirme hemsiresi biberon ve emzik direk uc oldugu için bebek öyle alisiyor memeyi de öyle tutuyor demişti bana
Humakusum 1prensesannesi çok iyi 🤭😂 haklısınızda siyah kısmı alması sütün daha çok gelmesi içinde iyiya o yüzdende istiyorum bi yandanda canım çok yanıyo..
Sinon Aile sağlık merkezine bebeğimle gittim ve ben yapamıyorum dedim açtım göğsümü kadın tutup bebeğin ağzına verdi böyle olacak diye kahverengi kısmı o günden beri de hiç yara olmadı göğsüm ilk yara olduğunda doğum bile kolay geliyordu emzireceğim diye aklım gidiyordu.
Humakusum Sinon bizde dün aşı için ordaydık ebe tutması iyi ama hepsini almıyo diyip soktu ağzına ama bn evde beceremiyorum becersemde geri çıkarıyo ucunu tutuyo 🥴 soka soka alışıcak artık napıyım denemektn başka çare yok🙊
Humakusum Dk16 aslında zorlanma yok güzel emiyor fakat sadece ucunu tutuyor önceden dudakları dışa dönük komple emiyordu biberondan sonra üst dudak içe doğru gbi skıyo bide elimle dışa çevirmeye çalışsamda geri düzeltiyor☹️
Humakusum Sekerlik14 alerjiden dolayı kilo alımımız olmuyor malesef yoksa bnde vermemek için çok direndim doktor 4 saatte 1 ver dedi ona rağmen bn günde sadece 2 kez veriyorum..
Sekerlik14 Humakusum doymuyor muymuş? Anne sütüne mi alerjisi varmış niye mama önerdi.bizim doktor 6 aya kadar sadece emzir diyi