Hayir dogru. ama ac ise ve vermiyorsaniz yanlis. Aliskanligi o kendi bulucak zamanla Kizim 7 aylikken kendi kendine gece beslenmesini kesti. Doktora sordum 6 ayliktan sonra gerek yok dedi. Almanyadanim. Birkac kez mama yaptim icmedi, su icip devam uyuyor. Aksam 8 yatiyor sanah 7:30 ya kalkiyor mamasini iciyor