Nalan123 6 Aydan büyük ve gündüz yeterli ek gıda ve anne sütü-mama alan bebekler gece açlıktan uyanmaz, alışkanlıktan uyanırmış. Doktorum 6 Aydan sonra gece beslenmesini kesebileceğimi, en fazla 1 kez emzirmemi söylemişti. 9. Ayda da kesmem gerektiğini söyledi. 10,5 aylık oğlum ben henüz kesmek istemiyorum çünkü rüya öğünü yapıyoruz. 20.30’da uyur oğlum, 23.00 gibi 1 kez uyandırmadan emziririm. Alışkanlık kazanmasını istemiyorsanız ve içiniz rahat etmiyorsa gece 1 kez rüya öğünü yapabilirsiniz.