tardis Arkadaşlar çok post görüyorum sütüm az sütüm yok diye. Hastaneden ilk eve geldiğimde bu damlayı ne işe yaradığını bilmeden kullanıyordum diğer ilaçlarla antibiyotik filan bilirsiniz.Doktor vermiş. 1 hafta sonra memelerim şişti sürekli akıyor buzluğu doldurdum sağdığım sütlerle. Anladığım zaman hemen bıraktım.Çünkü şiş memeyi bebek ağzına almakta zorlanıyordu ve ben de çok rahatsızdım. Şuan maşallah yeterli. Size de tavsiye ederim 🥰
tardis Yeapp doğrudur tabi bünyeden bünyeye değişiyordur. Besin destekleri (tahin,yeşillik, komposto,ananas vb) ve su da çok işe yarıyor. Allah tüm annelere emzirmeyi nasip etsin inşallah.