Duygu444
bende oğluma veriyorum sabah 10, aksam 10 damla olacak şekilde.. oglum 54 günlük.. işe yarıyor gerçekten. yanlis hatirlamiyorsam prospektüsünde kullanim miktarı yaziyordu, ordan da bakabilirsiniz.. kolik bebek diyorduk saatlerce ağlardı gaz sancısından.. suan masallah hepsi gecti…