Kızlar oğlım 13 aylık olmasına 1 hafta kaldı ama bebeğim son 3 gündür süt içmiyor yani gündüz 3 ölçek mama yapıyorum aksam yatmadan önce 8 ölçek yapıyorum iki biberonuda hep yarım bırakıyor anlam veremiyorum öğünleri şu şekilde
sabah 9- kahvaltı
İlk uykudan sonra 12-1 öğlen yemeği
3 gibi formül süt uyumadan önce zorla içiyor
6:30-7:30 arası akşam yemeği
9:30-10:00 arası uyku sütü 8 ölçek ama dediğim gibi bitirmiyor arada gün içinde meyve yediği oluyor mesela bir iki dilim elma portakal bilemedim ki neden içmiyor bu aya kadar bi sıkıntımız yoktu şuan sehirdışındayız annemlerin yanında acaba ondan dolayımı içmiyor anlamadım