Sule_eylul2906 Merhaba anneler gün içerisinde bebişleri nasıl oyalıyosunuz💁🏼♀️Günün 5-6 saati uykuda Biraz oyun halısı biraz oyuncaklar biraz müzikti felan derken ondanda sıkılıyo artık benimki sizler neler yapıyorsunuz 🤦🏼♀️
Mkelebek Sule_eylul2906 valla biz cok hareketliyiz. Hemen herseyden sikiliyo. Oturuyoruz genelde. Artik pek yatmayi sevmiyo. Ayakta 5 6 sn duruyo. Bazen altini cikariyorum ayaklariyla oynuyo. Simdi masada ellerine biseyler veriyorum kemiriyo vs. Zaman zor geciyo yani😊 bizimkisi 45 dkanca uyur 3uyku
Aselyaa Sule_eylul2906 biraz oyuncaklarla biraz salincakta zipzipta yurutecte yerde kucakta yemek derken vakit geçiyo
Elifffonurr 10 gün sonra 6 aylık olacağız dönüp yüzüstü durmayı çok seviyor oyuncaklara ulaşmak icin emekliyor ama geri geri günde Üç uyku yapıyoruz genelde birer saatlik gecede 8 8.30 uyuyoruz
Sule_eylul2906 Elifffonurr gece uykusuna geç geçiyoruz onu oturtamıyoruz bir türlü umarım bizde erken geçeriz 😔🤷♀️