wafflee_42 Kardeşim askere gitti. Girişte (zorunlu) askercell satışı yapılmış 150 TL aslında 20 tl’ymis. 1 hafta oldu fakat hat açılmadı. Tamam anladık dolandırılmis ama niyee yani neden ? Bu pandemiyi fırsata çevirenler sonunu hiç mi düşünmüyor
Arsel wafflee_42 eşim de aldı askercell. Geç açıldı. Sonra normal hat haline cevirebilir turkcell bayilerinde.
wafflee_42 canimoglum_2020 normal fiyatı 20 tl’ymis ama. Birde hat açılmadı. Turkcell böyle numara yok diyor. Ne yapacağımızı bilemedik. Dolandırıldı mi yani cocuk ? Çok şikayet var internette
wafflee_42 canimoglum_2020 Güvenilirliği varmı ? Kimlik,imza alıyorlarmış. Üzerinden satış yapma ihtimali olabilir mi acaba
wafflee_42 1994ozg az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm. Kesinlikle 20 tl diyor. Asla askerlerimizi madur etmeyiz diyor. 1 haftadır açılmadı. Açılır mı ya 😕
wafflee_42 Arsel Off sıkıntıya girdim akşam akşam. Hadi parasından geçtik bari açılsın da çocuğa ulaşalım
wafflee_42 1994ozg Ya aman parasından geçtik üzerinden TC ve imzasından dolayı başına bırsey gelmesin de.
Hunilianne wafflee_42 benim eşim de arkadaşımın eşi de 100 liraya falan aldı diye hatırlıyorum. Açılmasını hatırlamıyorum ama