Kumsal25 Arc1993 bizimde bu aralar öle olmaya başladı ve meme mama reddi var meme uyurken anca emiypr
Arc1993 Kumsal25 biz kakamızın resmini çekmiştij doktora göstermek için. Kakadan anlıyorlar az çok. Ve kakaya test yapıldı. Mama meme reddi de besin alerjisi düşündürebilir
Kumsal25 Arc1993 bende çekip gösteriyorum ama normal diyor 🤷🏼♀️ Neden beslenmek istemiyor diyorum cocuklar zaman zaman yapar diyor bizede test yapıldı gaiat rota bide bişi virüsü diye temiz cıkto
Birisimom Arc1993 bu belirtilerden ne kadar süre sonra gördünüz peki. Bir de alerji testi ni siz mi talep ettiniz, doktor mu istedi
Arc1993 Birisimom 1,5 aylık anlaşıldı. Kakasındaki farklılığı anladım bir hafta 10 gün sonra kan gördüm. Doktor kaka testi yaptı. Değerlere baktı. 4 ay diyet yaptım emdiği için.çok şükür geçti
Kumsal25 Arc1993 ya inş ne biliyö ben cok dilliyorum takıntı haline getirdim banada kızıyorlar uyumuyor çünkü emerken karnı gurulduyor bide iştahıda gitti bu aralada sesli şeklde sulı kaka yapıyor panik oluyorum😢