Bu hastanede çocuk doktoru Orhan Gürcan adıgüzel’i asla tavsiye etmem. Anne babaları azarlar şekilde konuşuyor. Devlet Hastanesi’nde daha iyi muamele görürsünüz. Bir de sanırım şikayet edilmiş, asistanı gelen ebeveynleri sıkıştırıp zorla doktorunuzdan ve asistanı dan çok memnunuz dilekçesi yazmasını istiyor. Hiç profesyonel değil. Kardeşim hiç memnun değilim dilekçesi yazsam verecek misin yönetime?