Korunmak için 3 aylik iğne olan ve zararini görenn varmi ? Sadece bendemi oldu anlamadim hiç doymayan bir işhatim vardi. Smdi biraktim akşam saat 3-5 gibi yemek yiyorum inanmazsiniz belki ama yemek yemegi bile unuttuğum oluyor belki 1 veya 2 öğün ve çok cabuk doyuyorum bide aşiri asabiydim 🙄