Maliki o şekilde çok sert olduğunda ben önden sağıyorum biraz. Yoksa memeyi düzgün ememiyor, süt fışkırdığı için sürekli boğulacak gibi oluyor ve emmek istemiyor ya da çok kısa kesiyor. Size de tavsiyem önden biraz sağın, zaten ön süt çok besleyici değil, hem bebek rahat emer hem de siz mastit olmazsınız