Merhaba anneler bebegim 2 aylık sizlere danışmak istediğim konu var. Eşimin ailesi bir kasabada ve çok soğuk zaten izole yaşıyorlar bebeğide alıp gitmemizi istiyorlar,odun sobası var evde çocuğu tıkarmı bir zararı olur mu daha önce hiç kullanmadık bilemedim karlı bir yer sobasızda olmaz🥺 özlemişler kıyamıyorumda bir akıl verin bana…