Nilly
Kızlar 3 ay 14 günlük bebeğim el baş parmaklarını açmıyor. Tetik parmak durumu olabilir mi. Bi oyuncak falan uzattığımda diğer dört parmağıyla kavrıyor. Bazen elini dümdüz açtığında baş parmağının kökü açılmıyor da sadece uç tarafını dışa doğru kıvırtıyor. Böyle bişey yaşayan oldu mu acaba. Geçen ay başka bi sebepten ortopediye götürmüştüm o esnada doktor el baş parmaklarına bakıp takılıyor mu bu parmaklar tam açabiliyo mu diye sordu. Bilmem ki dedim küçük henüz zaten oyuncak falan kavramıyor o yüzden bi gariplik görmedim dedim. Neyse takip edin o zaman dedi. O zamandan beri bakıyorum hiç dümdüz açmadı şimdiye kadar.