Prensannesi588 Ben geçirdim malesef. Şiddetli baş ağrısı ve göz, burun yanması şikayetiyle gitmiştim. Testi yaptırdığım gün ateşim de çıktı 38.5 kadar 1 gün sürdü. Sonra geçti şükür, hafif grip gibi atlattık. Ben de dışarı çıktıktan 1 hafta sonra olmuştu bu belirtiler. Herkeste değişiyor, sonrasında koku tat da gitmişti. D ve c vitamini alın mutlaka covid değilseniz de kullanmak gerekiyor bu dönemde