Arkadaşlar merhaba dün bebeğime sabah yumurta sarısı pekmez karışımı, öğlenden sonra da balkabağı yulaf ezmesi armut püresi verdim. Ayrıca kayısı püresi ile Demir takviyesini verdim. Bugün üç kere tuvaletini yaptı iki kere az az ama az önce biraz fazla yaptı ve yaparken ağladı. Büyük tuvaleti yumuşaktı kabız gibi değildi ama ağlıyor ıkınıyor. Bu durum normal mi? Ek gıda sonrası katılaştığı için alışkın olmayınca mı böyle oldu başka sorun mı var? Kabızlık nasıl oluyor? 😔