cideee07 Civildede satılıyor ordanda alabilirdiniz boşuna keşke internetten sipariş vermeseydiniz . Bize de demediler yoğun bakımdan çıktıktan sonra ama yoğun bakımda yatan bebeklerin gitmesi gerekiyormus çocuk norolojisine ve Her yerde yok istanbulda yaşıyorum sadece bakırköyde bezmialemde ve uskudarda var bakırköye götürdük biz ve 3 ay sonra tekrar gelin dedi yani 8 aylıkken goturcem. Bence siz de bi götürün kontrol amaclı . Ben yastığa gündüzleri yatırdım gözlemlemek amacıyla evet duzelteceginiz tarafa yatırn ve diğer tarafı bisyle destekleyin dönmesin ben öyle yapıyodm öyle öyle düzeldi