Prensannemm Hanımlar 1 ay 5 günlük anneyim ilk zamanlar göğüslerim şişti bir kaç gün önce biri indi şişi bugünfe biri inmiş normale mi dönüyor sütüme bişey mi oldu nolur cevap verin
Busrabektas Prensannemm gogus terbiye oluyor diyorlar yani ilk zaman ki gibi artik sert olmuyor gogus sut dolumuna alisiyor cogunlukla bu sekilde oluyor sutunuzun miktariyla alakasi yok
Eesay Prensannemm ilk dönemlerdeki şişlik bir süre sonra normale dönüyor. Göğüslerinizin yumuşaması sütün azaldığı anlamına gelmez endişe etmeyin, emzirdikçe artar sütünüz boll boll emzirin🌸🌸