nursocum
Ikınmasından anlıyorum aslında. 😀😀 Bazen kaçırdığım da oluyor tabi.. Ya da yapmaya çalışıyor, fark edip klozete tuttugumda kendini atmaya çalışıyor, yapmıyor. 5 dk sonra tekrsr deniyorum.
Her zaman mükemmel işlemeye süreç yani 😀
İdrar boşaltımı için 2 adet kas var. Biri istemli biri istemsiz. İlk tuvaletimiz geldi hissine kapıldıktan sonra 3 katıno daha depolayabilirmişiz. Artık torba doldugunda istemsiz kas devreye giriyor ve altımıza kaçırmış oluyoruz. Bebekler de doğduklarından itibaren tutuyorlarmış. Zamanla o istemli kas devreden çıkıyor, hrp torba doldugunda istemsiz olarak boşaltıma dönüyormuş. Biz tuvalet eğitiminde o istemli kası tekrar çalıştırmaya çalışıyormuşuz.
Yazınca karışık mı oldu bilmiyorum ama sürekli tuvalet tutmak acı veren bir şey aslında. Bebeklerin de yaptıgı buymuş. Yani ne kadar erken o kadar iyi