Maliki Sag göğsüm cok şişiyo doluyo agrı bile oluyo asırı tutarken zorlanıyo ama diger göğsüm normal şişlikde tutarken zor olmuyo agrımıyo. Ne yapmam lazm hangisi normal doluluk acı veriyor. Ikısinn dolu olması daha acı verir dogerı nasl normale donecek
TosbikAnnesi1 Maliki sürekli emzirdiğin göğüste süt daha çok gelir ve daha dolgun olur bebek emdikçe beyine süt üret mesajı gider O yüzden eşit şekilde emzirmeye çalışın derim çünkü aynısı bende de vardı araştırdım sağlık ocağındaki ebeye sordum o söyledi fakat başka sebebi olabilir mi bilmiyorum . 🌸
Maliki TosbikAnnesi1 mesela bes dk emdi uyudu ben kalkp yine biraktigi memeyi veriyorum cnku sıslık inmemiş oluyo
TosbikAnnesi1 Maliki evet evet bende öyle yapıyorum çünkü ilk dakikalarda emdikleri şekerli ilk ağız sütü dedikleri oluyor bebekleri hemen doyurur ama asıl son süt yağlı ve doyurucu oluyor elinden geldiğince memede uzun tut uzun emsin memen yumuşadığını hissedersen göğsünden alabilirsin bebeği yani ben öyle yapıyorum sonraki emzirmeyi de öteki memeden veriyorum