gmzcvk Merhabaaa herkese, 18 gun once dogum yaptim son bir kac gundur bebegimde cok gaz sancisi olmaya basladi, bilmeden yedigim birsey dokunuyor sanirim, kendim icin aktardan rezene alip demleyip icsem bir sakincasi olur mu bebegime?
limonlukarpuzzz gmzcvk sütünü azaltir iyi gelmez bir suru bilimsel arastirma var bununla ilgili kimyon tuketin yemeklerinizde bebeginiz icinde gaz damlasi ve probiyotik kullanin.
theAna gmzcvk ben iki aydır rezene ve kimyonu karıştırıp demlemeyip içiyorum bir sorun yaşamadım gaz problemine de iyi geldi.
hilaliii gmzcvk ben günde 1 bardak içerdim… Onun dışında kimyonu suya karıştırır leşş gibi onu içerdim
Mom042 Cherryblossom nerden bulabilir bu calismlari gercekten merka ettim cunku bende gunde 1 bardka iciyodum ve aldigim anne caylarininda icinde var alternatif tipla ilgilenen cok yakin bi ablam var dogal ve bitkisel herseyi arastirip insanlara oneriyo bu yolda cokda ilerlemis birisi suanda ders veriyor ogrencileride var ona sordgumda sutumu arttirmak icin rezene onerdi gereksiz ve zararsiz seyleri asla onermedi ama rezene ic hic bi zarrai yok dedi inceden ibni sina gibi insanlarin calismlarini goz onune alip egitim veriyor ve gercekten cok basarili eger oyle olsa soylerdi bana cunku direkt olarak makaleler gonderip arastirmalr gonderiyor suan korktum 🤔
bgmarik gmzcvk rezene de içerdim ama asıl çözümü kimyonda buldum.Tane kimyon aldım aktardan kaynatıp içtim günde 1-2 kupa.Çok faydasını gördüm resmen şişkinliğim indi.Ama bebeğe hiç vermedim verilmesini de doğru bulmuyorum.
Cherryblossom Mom042 acıkcasi doktorlar bana zararlı olabilir dedikten sonra cok sorgulayamadım🙄 yukarıda postta bi arkadas paylaşmis orada yazıyor aynı bu cumleleri kurmustu. Sanırım yeni yeni yapılan bir araştırma. Bence asırıya kacmadıkca zararı olmayacagını dusunuyorum. Herseyin fazlasi zarar cunku. Size tavsiye edende mutlaka iyi niyetlidir koca koca proflar icin diyor dedigim gibi yeni bir calisma olabilir. Allah in izniyle bisey olmaz endise etmeyin🌸
Mom042 Cherryblossom dogrudur daha kim bilir neler zarralidir neyse artik sut arttiran baska seylere bakarim bende tesekkur ederim 😍
Mom042 Cherryblossom iciyorum sukur simdilik yetiyor ama size bisey sorsbilirmiyim belki bilginiz vardir sutun kaliteli olusu doye bisey varmi yani anne sutu kalitesi cocugun kilo aliminami bagli cok merak ediyorum
Cherryblossom Mom042 cok bilgim yok acikcasi ama kilo almasi sisko olması yaradıgı anlamına bence gelmiyor. Doğum kilosunu takiben aylık 500 ve ustu alıyorsa o sut yarıyodur. Kımının yaglıdır sutu daha cok kilo yapıyodur ama yaramak kavramı her anne sütü icin gecerlidir bence. 🌺
Mom042 Cherryblossom aynen bende oyle dusunuyorum kizim 3 kilo dogdu 1. Ay sonunda 1 kilo almisti kiyasliyilar hemen sununkide 3 kilo dogdu 1 aya kalmadan bogum bogumdu diyolar uzuluyorum ister istemez
Cherryblossom Mom042 ay lütfen kimseyi dinlemeyin her doğan büyüyor bi sekilde Allah saglık versin benim de en yakınlarim yaptı kizim 2900 doğmuştu halam diyoduki oglum 6 kilo doğdu vs yalan yani bende biliyorum 4 kilo doğmuştı😂 insanlar degişmez tuhaflıklar bitmez bebeginize bakın mutlu olun ben oyle yapıyorum niceleri ellerini acip yalvariyor hasta da olsa bi evladim olsa diye inanın ben buna sahit oldum. Sukrediyorum 🙏🙏
Mom042 Cherryblossom inanki umursamiyorum ama bazen okadarki soyleniyo artik benr4 acabami diyorum birine 40 delisin de o kisi delirir ya o hesap 😂😂
MerveDerki gmzcvk bende içtim canım günde bir fincandan fazla içme ama fazlası bebeğe ishal yapıyo çok rahat etmiştim ben rezeneyle
Hunili gmzcvk ben doktor tavsiyesi ile 3 aylıkken hem kendim içip hemde bir iki çay kaşığı oğluma içirmiştim gaz sorunu vardı ama ne süte ne de gaza fayda etmedi bizde inanın kiraz çekirdeği ısıtılmış havlu daha yararlı gazlı bi bebeğe