UmayDuruMom doktor yazıyor mamayı. Paramiliter progemin, neocate vs diye gidiyor mamalar. İnşallah tadını sever. Bir de biz aptamil progemin kullanmıştık tadı kötüydü neocate daha iyiydi (içerisine 2-3 damla vanilya şurubu damlatıp içiriyorduk). Raporlu mama olduğu için eczane getiriyor size.