Meryali Bebeğim 2 ay 13 günlük bugün hastaneye kalça ultrasonu için gittik eve dönerken çocuk ağlama krizine girdi. Normalde çok mutlu huzurlu bir bebekti ne olduğunu anlamadım emmek istemedi ateşi yok ,gazi yok , sebepsiz ağladığını hiç görmedim. Böyle sorunlarla karşılaşanlar eminim vardır siz neler yapıyordunuz ağlarken sakinleştirme rutinlerimin hicbiri ise yaramadı.biraz önce bu kez de uykuda için için ağlıyordu dua okuyup sakinleştirdik. Doğduktan sonra ilk bir ay kakasini düzenli yapıyordu. Fakat sarılık olduktan sonra sütüm yeterli gelmeyince mamaya başladık ve üç kez mama değiştirdik.(çocuğun mamadan dolayı kabız olduğunu düşünerek ) ben bu süreçte emzirmeyi bırakmadım ve sütüm gelmeye başladı mama destekli emzirmeye devam ettim Günde iki kez mama veriyordum ama çocuk hala kakasini kendi yapamıyordu ve en sonunda hastanede müdahale ile kakasini yaptırdık. Daha sonra her hafta kakasini müdahaleyle yaptırdık. En sonunda bu durum böyle devam edemez deyip doktora gittik doktor poposunda çatlak olduğunu ve bağırsaklarında genişlik olduğunu söyledi. Anestol ve hamedani karıştırıp 15 dk sıcak su banyosundan sonra bu kremi uygula dedi. Uyguladım epey faydasını gördüm. Gaz çıkarırken ağlamıyor ve gece uykusu düzene girmişti. Ama çocuk hala kakasini kendi yapamıyor . Üç hafta gözlemleyecekler Eğer çocuk kendisi kakasini yapamazsa bağırsaklari kamerayla izlicez dedi. Böyle bi durum ilr karşılarsan var mi acil yardım bekliyorum :(
Slncic Meryali benim kızımda aynı. Canım ben poposuna zeytin yağı sürüyorum kulak çöpüne de biraz zeytin yağı sürüp hafifçe poposuna koyuyuyorum ve bütün kakasini yapiyor
Sltn POST yukarı çıksın diye yazdım ama basligi degiştir istersen sadece kaka yapamıyor gbi bi konu anlaşılıyor. Geçmiş olsun.
Meryali Slncic zeytinyağı da denedim bana misin demedi. Acaba yanlış mi uyguladım siz nasıl yapıyorsunuz poposundan içeri hafif kulak çubuğunun ucunu itiyor musunuz? Ben canı yanar diye yapamadım. 😔
Sodya Meryali bence yapmayin.uyari vermeyin cok zararli. Doktorunuzu dinleyin. Benim oglum 12 gun yapamadi kakasini doktor yine de uyari vermek istemiyorum dedi . Zeytinyagiyla masaj yap karnina ve poposuna da sür. Mamasinin icine de katabilirsin.
Mel-sin Kulak çöpü ile uyarınca yapıyor ama sonra albümü huy ediniyor canm. Sürekli uyarmak zorunda kalırsın. Bizden söylemesi. Rezene kimyon anason ver. Bir de pankreoflat diye bir gaz ilacı yazmıştı doktorum. Onun içine zeytinyağı sıkıp içiyorum ben. (Kızımında kabızlık problemi vardı.) 2 gündür çok şükür yapıyor kakasını. Doktoruna danisip kullanmanı tavsiye ederim.