Oğlum perşembe günü altı aylık aşısı oldu, hala düşmeyen ateş var.Doğduğundan beri hiç ateş yaşamadık geçer dedim ama ara ara düşse de hep sıcak, 38 civarında başı. Doktora ulaşamadım tatil dolayısıyla, Bartın’da ufak bir kasaba burası çok seçeneğimiz yok. Napmalıyım hiç bilmiyorum elim ayağıma dolanıyor onu öyle gördükçe, baygın bakıyor çocuk kaç gündür. Aşıların mı yan etkisi oldu??😔