royalasaqueen Kızlar benim 1 haftadır sürekli karnım ağrıyor, gazım var gibi ama aslında yok. Kabızım ama değilim değişik bir haldeyim.. sizce neden olabilir???
Nescafe royalasaqueen bende de oldu 1 hafta önce hem regl yaklaşmıştı hemde üşütmüştüm şimdi geçti şükür ameliyat yerinde uyuşukluk hissi de oluyordu.ayağınızı ve karın bölgenizi sıcak tutun ve bol su için geçiyor.