Ya hanimlar nasil tarif edebilirim bilmiyorum kizim 10 aylikken falan hafif yuruyodu suan 13 aylik yuruyor ayagi ice basmiyor ama bu oyuk yerine dogru basiyor gibi ozelikle sol ayaginda daha belirgin sanki ayaginin iciyle yuruyor gibi dusmesi falan yok ama cok endiseendim ozelikle ayakkabi ya da slipstop gibi seyler giyince daha belirgin oluyor biraz tombis acaba o yuzden mi ortopediden randevu aldim ama aklim cok takildi neden olur yasayan var mi