Kızlar merhaba 4 ay 8 günlük olduk ama doğduğundan beri emmesi çok az emmeyi çok sevmiyo zorla emziriyorum bağrış çağrış. Doktor, sağlık ocağı kilosuna hep iyi dedi. Doktor değiştirdim bu seferde doğduğundan beri aldığı kilo az dedi. Mama başlayalım dedi. Ama bu sefer biberon almıyo 🤦🏻♀️ Napıcağımı şaşırdım artık adam akıllı emse sütüm var aslında yardımcı olur musunuz ne yapmam gerek biberon konusunda