SweetPaw
Ahh yazmayı unutuyordum az kalsın.
Hareketli kitap, 3 boyutlu kitap, sesli kitap, kartlar.. Her gün anlatıp, okumaya çalışıyorum. Kendi oldugum kitaptam da 3 5 sayfa okumaya gayret ediyorum farklı kelimeler duysun diye.
Zeka kartlarını dolaba bantla yapıştırıyorum. Onları çekip çıkartmayı seviyor. O sırada anlatıyorum ben de. Bazen de sadece tak çıkar yapıyoruz.
Yemeğe olabildiğince çnem veriyorum. Bardak kullanmaya çalışıyoruz şimdi mesela.
Yürüyüş yapıyoruz bu aralar her gün. Kimsenin olmadıgı yerlerde yere koyuyorum. Bazen çimene, bazen topraga, bazen önüne farklı yapraklar koyuyorum. İnceliyoe, yemeye çalışıyor. Ben de engellemeye😀 gezerken anlatıyorum sürekli.
Kimse yokken parka çıkarıyorum.,sallanmayı seviyor.
Oyuncaklarını aluminyum folyo ile kaplıyordum bir dönem. Onları açmakla uğraşıyordu. Montessori etkinlikleri olam bir oyun halısı aldım. Çok yapamıyor ama ilgileniyor.
Çamaşır sepeti, tepsi gibi şeylere ipler geçiriyorum. Önceden oyuncaklar atıyorum. Onları iplerin arasından almaya çalışıyor.
Takip ettiğiniz sayfaları söyler Misinz? Ben aslında etkinliklerle ilgili bir konu açmak istiyorum ama kimse örnek atmaz diye korkuyorum 😀😀😀