Evooo gercekten öğretmeni ögretmen anlar diyorum… hakikaten zor ya… dedigim gibi baska her turlu seye sabir gosterebilirm ama bu konu baya zorladi beni. Gercekten her anlamdada rahat buyuyen bi cocuk. Bide norm fazlasiyim ben canli dersim falanda yok 7/24 yanindayim babasida ole ama cocugumun bole davranisi baya uzdu bizi neyi eksik yapiyoruz neyde hata yapiyoruz ah bi bilsek🙄