Annebal Evet o aylarda yaşadık bu durumu..Bütün gün bağırma şeklinde değil ama ara ara 2-3 dk durmadan bağırıyordu. Birşey isteyince, istediği şey olmayınca,birşeye zorlayınca falan bağırıyordu. Ama geçti o da rahatsız oldu belliki sesinden, bu süreci uzun tutmamıştı. Şimdi 21 aylık hiç bağırmıyor. Merak etmeyin geçer.