Bebeğim bugün tam 7 aylık oldu. Ama kafasının arkası düz, tam manasıyla yuvarlanmadı. Bebeğim doğdu doğalı sırt üstü yatıyor, yan kesinlikle yatmıyor, ağlıyor, uyumuyor, derin uykusunda bile çevirsem uyanıp sırt üstü döndü. Bu yüzden kafasının arkası düz kaldı okadar çok üzülüyorum ki anlatamam.. Bebeğime bakan birisi bile sürekli kafasına bakıyormuş gibi hissediyorum😪 Düzelir mi, başına gelen birisinde şahitlik eden var mı? Bebeğim erkek, kız olsa en azından saçlarını uzatırdım belli olmazdı.. Çok üzülüyorum😪