YagmurBilek merhaba kızlar Kehribar bebek kolyesi almak istiyorum ama tereddütteyim iyi gelir mi gelmez mi kullanan anneler yoruma yazabilir mi gerçekten işe yarıyor mu 🤗
Hakaninannesi YagmurBilek ben pek ihtimal vermezdim böyle doğal taşlara falan ama bi deneyim diye almıştık.dört aylıkken aldık oğlum 14 aylık hala takıyor.iyi geliyor gibi yani bir iki hafta takmayıp tekrar takınca diş semptomları biraz hafifledi mesela azı çıkarıyordu bir türlü patlayamamıştı bakıcısı takmış geçen hafta boynuna bir baktım üç gün sonra patlatmış🙏🏻☺️ onu görünce şimdi hergün takıyorum bu aralar.
defnesmomm YagmurBilek biz kullanıyoruz, babyjem markasının kehribar kolyesini aldım. Salyada azalma oldu
AnneBali_ YagmurBilek ay bende almak istiyorum ise yarar mı bilmiyorum ama bebeklerde duruşu çok hoşuma gidiyor 😊
TugbaNil YagmurBilek bize annem hediye almıştı, eşim hiç itibar etmez böyle şeylere açıkçası sinir bozucudur. Ben bir süredir takıyorum, salya çok kizimda, sürekli önlük değişiyoruz. Ancak bence bu sıralar kesinlikle azaldı salyalari