esra31_ benim oğlum da öyle doğdu. İriydi ve bende minyonum sığamamış karnıma. 2 rane ortopediye götürdük. Kendiliğinden geçicek dediler. Ve son gittiğimiz dr bir hareket gösterdi. Yani burdan yazarak yanlış tarif etmeyim. Öylece düzeldi. Eğer içe doğruysa sorun oluyormuş. Film çekildi az bir açı farkı vardı. Tavsiyem düzeleceğini bilin ama bir ortopedi görsün egzersiz vermesi açısından