Nuraysrl Tugbabsra hiç boşuna gitmeyin biz gösterdik normal dedi göz doktoru beniö kızımın bir gözü mavi diğeri kahve 40 ı çıksın normale döner dedi 4 aylık oldu hala aynı artık değişmez dedi 😅 gitmişken onu da sorduk normal dha çok küçük dedi. Düzelirmiş
Sltn Tugbabsra bizde yok ama zaten 2. Yada 3.ayında göz muayenesine götürmeniz gerekiyor kontrol için.
Tugbabsra Nuraysrl ha şey benim gözümün beyaz yerinde kenarlarında canım oda değişikmiş bir göz mavi bir göz kahve rengi
Kedicik Normal zaten bebeklerin gözlerinin beyaz kısmı maviye dönük olur zamanla geçer.kontole gittiğinizde sorarsınız gene
Sltn Tugbabsra evet 3 aylıkken götürdüm rutin kontrol birsey cikmadi şükür.bir sorun gozukmezse yaşında tekrar çağırıyor.
Sltn Tugbabsra özel götürdüm elindeki alet adı ne bilmyrm okadar ama gözün arkasına iç yapısına damarlara bakıyor.herhangi görme bozukluğu var mı diye.