3 ay 8 günlük bebeğim doğduğundan beri sayılu dışarı çıktık kontroller için ve iki defa kısa bir yürüyüş ama şmdi biraz hava alalım diye çıkarıyırum dışarda ağlamaya huzursuzlanmaya başlıyor bende de fobi oluştu dışarı çıkınca tedrgn oluyorum yine ağlarsa susturamazsm diye daha çk küçük değil mi neden aglıyor olablr