Merhaba güzel anneler.
10 gün önce normal doğum yaptım. Üç günlükken idrar yolları iltihabı ve sarılıktan 4 gün hastanede yattık miniğimle. 300-400 gram kilo kaybını da görünce vay benim çocuğum çok aç kaldı ah benim oğlum üç günlükken delik deşik edildi diye diye harap ettim kendimi. Hastanedeyken ödemden ayaklarım üç kat büyüdü eve geldik maydanoz çayıyla normale yaklaştı derken şimdi de tansiyonum yükselmeye başladı. Dün gece 17 ye yükseldi bugün de acile gittim serum takıldı. Daha önce hiç tansiyon sıkıntım olmadı.
Doğum sonrası tansiyon sorunu yaşayan var mı bu geçici bir durum mu?