minicikellersss Kızlar şimdi sipariş vericem ama kararsız kaldım , xiomi mi ? Viomi v2 mi ? Görsel olarak bana atar mısınız acil ❤️
milasmommy minicikellersss ben robot süpürge olarak “anne gücü” nü kullanıyorum böyle bebeği uyuttuktan sonra 15dk içinde komple evi süpürüp silme modum var 😅😅
Birkucukeylulmeselesi Mommy_ memnun olmadığınız bir şeyi varmı ya bizde aldık lütfen varsa söyleyin ben uyku moduna geçiyor kendi kendine diye okudum yorumlardan ama umarım pişman ommayız 🥲
minicikellersss Mommy_ bende bunu alacağım sanırım , eğer ki bozuldu ne yapmalıyım ??? Nereyi arayacağım garanti yeri nerede araştırdınız mı acaba
dertlikerkenez milasmommy maşallah. Robot süpürgem serviste, bende depresyondayım yokluğunda. Bugün 1,5 saat uğraştım süpürmek için kollarım kopuyor.
Mommy_ minicikellersss Ben direk Mi store dan aldim. İnternet alışverişi yapmadim. Bişey olursa 2 yıl boyunca garantisi var aldığım yere götüreceğim.
nazatamina Deletedmom5284 siz aktif olarak kullaniyorsunuz forumu hemen cvp yazarsjniz diye dusunuyorum😃bende alicam memnunmusunuz evim dublex haritalandirma konusunda sikinti yasamam degil mi
Pandannesi minicikellersss viomi v2 kullanıyorum cok memnunum.Beyaz olandan almamani tavsiye ederim çarptığı yerler cok belli oluyor beyazda.
Birkucukeylulmeselesi Pandannesi ayy iyiki sşyah almışız o zaman henüz gelmedi bizde v2 pro aldık ama fark yok diyorlar zaten arada sizin hiç şikayetçi olduğunuz bir yönü yokmu hata vs verdi ki arada
birboncukannesiiii jap benmki de bundan çok memnunum. Silmesini hiç yapmadım ama bu pazar halıları kaldırıp silmesini kullancam :)