kutgun İyi günler hanımlar bebeğim için sürekli yavaş akışlı kullanıyordum fakat mamasını içmek istemiyor artık sürekli reddediyor biberon ucunu orta veya hızlı akışlı kullanılır mı bu aydaki bebeklere