Merhaba güzel anneler, hepinize sağlıklı günler diliyorum..
İlk defa bir post aciyorum yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
Erkek bebeğim var 5 ay 10 günlük, Ankaranin kuru soğunu bilen bilir. Ilk cocugum oldugu icin tam bilgi sahibi degilim.Oğluma astronot mont almak istiyorum, ne kadar kullanışlı olur alsam iyi olur mu, ayakli mi ayaksız mi alsam, bedenini büyük mu almaliyim, kullanip da tavsiye edeceginiz marka varsa sevinirim.