Tuba 2020 yılını geride bırakmış da bulunuyoruz💫 2020 sizin için bir emoji ya da gıf olsaydı hangisiyle anlatmak isterdiniz? hadi gelin sohbet edelim🤗💜
Mom0870 Tuba 🤯😱🤭😡🥵🤬💓🙏🏻 düşünceli, şaşkın, öfkeli oldum çoğu zaman ama atan kalbim, evladım sağlıkla bu yılı benimle geçirdi. O en büyük şükür sebebim ..