Emrem eğer bu ara telefon tv gibi uyaranlara fazla maruz kaldıysa ondan olabilir. Çankü tv telefon vb. Tek taraflı etkileşim sağlıyor. Çocuk hiçbir şey vermiyor sadece izleyerek alıyor. Karşılıklı iletişimin ne olduğuna dair kopukluk oluşuyor. Yüksek ihtimalle izlediği videolar tek taraflı olduğu için siz ona seslendiğinizde karaşılık vermesi gerektiğini unutmuş olabilir. Eğer zamanınız varsa tv telefon tablet ne varsa bırkın karşılıklı iletişimde bulunun oğlunuzla bence. Oyun oynayın, ona iletişime teşvik edecek sorular sorun ne değil de neden, nasıl gibi mesela.